VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY a REKLAMAČNÍ ŘÁD pro
objednatele ubytování a služeb v Bluestars Apartments. Poskytovatel služeb: Bluestars Company s.r.o. sídlo: Závodu Míru 389/26, 360 17 Karlovy Vary, IČ: 28017081. 1. Obecná ustanovení Společnost Bluestars Company s.r.o. se sídlem: Závodu Míru 389/26, 360 17
Karlovy Vary, IČ: 28017081, (dále jen „Ubytovatel“), tímto vydává ve
smyslu ust, § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění
(dále jen „Občanský zákoník“), tyto VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (dále
jen „VOP“): Předmětem těchto VOP Ubytovatele je úprava podmínek realizace
ubytovacích a souvisejících služeb objednateli (dále jen „Klient“). VOP
jsou nedílnou součástí všech ujednání mezi Ubytovatelem a Klientem. Potvrzením
Nabídky Ubytovatele, resp. rezervace Klienta (dále jen „Rezervace“), uznává Klient následující VOP za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.
2. Rezervace služeb Objednat pobyt v zařízeních Bluestars Apartments, adresa Horní Alej 377/14, 360 07 Karlovy Vary, lze pouze písemnou formou (vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách Ubytovatele, a přes rezervační systémy) nebo telefonicky (v takovém případě je však objednávka považována za přijatou až po jejím písemném potvrzení ). Rezervaci může provést Klient pro sebe nebo ve prospěch třetí osoby. Rezervaci může Ubytovatel potvrdit Klientovi stejnou formou, kterou byla provedena. Rezervace (Objednávka) musí obsahovat: - jméno a příjmení Klienta - termín pobytu - kontaktní údaje Klienta: telefonní číslo, adresu trvalého bydliště, e-mail, datum narození, číslo dokladu, pasu
- způsob úhrady za služby
- počet objednaných osob ve struktuře dospělé osoby
- druh a počet objednaných doplňkových služeb (např. parkování, taxi, atp.) Ubytovatel předběžné rezervace obvykle zpracovává do 24 hodin. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením od Ubytovatele. Klient je povinen se s potvrzením rezervace seznámit a nejpozději do 24 hodin nahlásit případné změny. Rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace.
3. Platební podmínky Pro potvrzení rezervace se platí záloha dle sjednaných podmínek. Cenu za ubytování a služby, jakož i zálohu, je Klient povinen uhradit:
a) buď převodem na bankovní účet Ubytovatele nebo
b) platební kartou formou online platby přes platební bránu nebo
c) předautorizací, ta slouží k ověření platnosti platební karty a k ověření dostatečného finančního krytí na účtu držitele platební karty pro předpokládanou transakci a následná úhrada přes platební kartu. V cenách je zahrnut poplatek (ubytovací, lázeňský, atd.), který se vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu. Ubytovatel může požadovat zaplacení vratné kauce ve výši 1.000 Kč, která slouží na případné škody, nedoplatky a porušení povinností hosta ….. Doplatek ceny za ubytování musí být uhrazen nejpozději v den zahájení pobytu, ledaže se smluvní strany písemně dohodly jinak, a to v hotovosti nebo předautorizací platební karty. V případě prodlení Klienta s úhradou platby za pobyt, kauci, služby má Ubytovatel právo zrušit již potvrzenou rezervaci Klienta a požadovat po Klientovi vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Ubytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu Klienta k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek, kterou/které má vůči Klientovi po lhůtě splatnosti.
4. Práva a povinnosti Klienta Klient má právo užívat po
dohodnutou dobu přidělený apartmán, či pokoj ( dále jen „ předmět plnění“ ).
Předmět plnění se předává Klientovi v sjednaný den od 14:00 do 22:00 hod, tak,
že si klient vyzvedne klíče od Apartmánu v trezoru, a to na základě předem
zaslaných pokynů, kde jsou klientovi sděleny tyto údaje: Číslo trezoru, pin,
umístění a číslo apartmánu, adresa, údaje o wiffi…, nebo osobně, a to za
poplatek. Po předchozí písemné dohodě o pozdním příjezdu Klienta zajistí
Ubytovatel předání Předmětu plnění i v jiných hodinách. Klient je povinen
zacházet s majetkem Ubytovatele šetrně. Každou zjištěnou závadu nebo škodu na
zařízení je Klient povinen neprodleně hlásit Ubytovateli. Klient je povinen
udržovat pořádek a čistotu v Předmětu plnění a ve společných prostorách
ubytovacího zařízení. Klient je povinen dodržovat noční klid v době od 22:00 do
6:00 hodin. Klient je povinen zabezpečit soukromé (vnesené) věci tak, aby
nemohlo dojít k jejich zcizení. Ubytovatel tyto věci nepojišťuje a vzhledem k
charakteru ubytovacího zařízení a provozním podmínkám za tyto věci neručí.
Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci
je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána
náprava, a to na místě samém, písemně, emailem, sms zprávou, přes whatsap..
Bližší podmínky reklamace stanoví Reklamační řád, který je nedílnou součástí
VOP. Klient je povinen při nástupu do ubytovacího zařízení převzít z trezoru
svazek klíčů od budovy a Předmětu plnění nebo pokoje. Ztrátu svazku klíčů, nebo
jeho částí, je Klient povinen neprodleně bez zbytečného odkladu oznámit
Ubytovateli. Svazek klíčů je majetkem ubytovatele, při ztrátě je Klient povinen
uhradit výdaje spojené s výměnou vložky, klíčů apod., resp. další náklady,
které bude Ubytovatel nucen vynaložit na odstranění touto ztrátou vyvolaných
následků. Klient je povinen zaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších
nákladů a škod, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval on
sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí. Škody a nedoplatky se hradí ze složené,
či předautorizované kauce. Klient ručí a odpovídá Ubytovateli za jakoukoliv
škodu, kterou způsobí on nebo nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle
Klienta využívají služeb Ubytovatele. Klient je povinen předat Předmět plnění
Ubytovateli ve stavu v jakém jej převzal. V případě, že Klient nepředá
Ubytovateli Předmět plnění ve stavu, v jakém jej převzal, je Ubytovatel
oprávněn po Klientovi požadovat náhradu vzniklé škody. Klient je povinen
uvolnit Předmět plnění v den odjezdu ve stanovený čas. V případě, že Klient
neuvolní Předmět plnění ve stanoveném čase, je Ubytovatel oprávněný Klientovi
účtovat další pobytový den nebo osobní zavazadla Klienta vystěhovat a zajistit,
aby nedošlo k omezení práv dalších Klientů. Klientovi je zakázáno:
- umožnit vstup, pobyt a
přespání v ubytovacím zařízení třetím osobám, půjčovat klíče od ubytovacího
zařízení třetím osobám,
-
přemísťovat nábytek a jiná zařízení apartmánu či pokoje do jiných pokojů nebo apartmánů
a prostor bez souhlasu ubytovatele,
- přemísťovat nábytek v
apartmánech
- kouřit na
pokojích, na chodbách, ve společných prostorách,
-
provádět zásahy do rozvodů elektřiny, vody, datových sítí a ústředního topení,
- vnášet do ubytovacího
zařízení a mít v užívaném prostoru resp. pokoji: hořlavé, výbušné a zápalné
látky, zbraně, drogy (vč. marihuany), neskladné předměty, plynové spotřebiče,
elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky
-
upravovat či vyměňovat dveřní zámky,
- znečišťovat apartmán, společné
prostory a okolí ubytovacího zařízení,
- chovat v prostorách
ubytovacího zařízení zvířata všech druhů,
- ubytování dětí není
povoleno. Podmínkou pro pobyt v ubytovacím zařízení Ubytovatele je zejména
dodržování základních pravidel společenského soužití, tolerance a vzájemného
respektu ve smyslu občanského zákoníku, dodržování nočního klidu, dodržování
pořádku a čistoty ve všech prostorách uvnitř objektu a v jeho bezprostředním
okolí. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení zaniká k poslednímu dni
ubytování uvedenému v potvrzení objednávky ubytování Ubytovatelem. Právo na
ubytování zaniká okamžitě, jestliže Klient poruší tyto VOP nebo hrubým způsobem
porušil pravidla společenského soužití a nebo v případě, jestliže Ubytovateli
neuhradí předem ubytovací služby. V takovém případě může Ubytovatel ukončit
ubytovací služby i bez nároků na vrácení zbývající částky za ubytování. Právo
na ubytování v ubytovacím zařízení zaniká posledním dnem do doby, na kterou
jsou ubytovací služby uhrazeny. Klient je povinen opustit Předmět plnění a
předat klíče od apartmánu či pokoje včetně všech náležitostí do trezoru, a to do
10:00 hodin. V případě skončení ubytování nemá Klient nárok na přidělení
náhradního ubytování. V případě že Klient nevyklidí ubytovací prostor ve smyslu
předchozího odstavce, je Ubytovatel oprávněn majetek Klienta na náklady Klienta
vystěhovat. Ubytovatel v těchto případech schraňuje majetek Klienta po dobu 2
týdnů ve svých prostorách a po této době jej může zlikvidovat, a nebo pro odvoz
a schraňování věcí Klienta najme firmu. Klient pro takový případ zmocňuje
Ubytovatele, aby jeho jménem, jako složitel, na toto uzavřel smlouvu s vybraným
schovatelem, a to za běžných obchodních podmínek.
5. Práva a povinnosti Ubytovatele Ubytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech nabídnout Klientovi jiné ubytování, než bylo původně dohodnuté, pokud se nijak podstatně neliší od potvrzené objednávky. Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. Ubytovatel může prodloužit pobyt Klientovi jen v případě, že má Ubytovatel k dispozici volnou kapacitu. V případě, že Klient ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno v potvrzení rezervace, Ubytovatel má právo účtovat Klientovi částku za celý pobyt včetně služeb. Ubytovatel je oprávněn ukončit poskytování služeb Klientovi a odstoupit od smlouvy s okamžitou platností a bez nároku Klienta na vrácení peněz, když:
- Klient úmyslně nebo nedbale poškozuje majetek Ubytovatele, či jeho chování je v rozporu se zásadami slušného společenského chování, morálkou nebo obtěžuje svým chováním třetí osoby,
- zdravotní stav Klienta ohrožuje zdraví třetích osob,
- z důvodu zásahu vyšší moci. Předané osobní údaje Klienta je Ubytovatel oprávněn použít pouze pro uzavíraný smluvní vztah.
6. Storno podmínky Pokud Klient odstoupí od uzavřené smlouvy je povinen hradit provozovateli storno poplatky z celkové ceny pobytu. Storno poplatky činí: 100% z ceny pobytu, dojde-li ke zrušení rezervace kdykoliv po uzavření smlouvy, nebo je storno poplatek určen podle podmínek sjednaných na rezervačním portálu.
7. Reklamační řád Ochrana spotřebitele: Ubytovatel poskytuje svým hostům před uzavřením smlouvy o ubytování veškeré informace dle ustanovení § 1811 a § 1820 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník"):
- Totožnost a kontaktní údaje ubytovatele: Bluestars Company s.r.o., sídlo: Závodu Míru 389/26, 360 17 Karlovy Vary, IČ: 28017081. zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Plzni, Odd. C, vložka : 21566., zastoupen/a: Bc. Janou Čermochovou, jednatel
- adresa pro doručování elektronické pošty: [email protected], telefonní číslo: 353 540 393
- hlavní předmět podnikání ubytovatele: ubytovací služby
- označení služby: ubytovatel obstarává pro ubytované hosty ubytování a služby související s ubytováním na základě podmínek uvedených v písemné smlouvě o ubytování
- náklady na prostředky komunikace na dálku: náklady na prostředky komunikace na dálku určují subjekty poskytující služby prostředků komunikace na dálku a tyto náklady se neliší od základní sazby
- údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit na orgán dohledu: ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce: Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: [email protected] Web: adr.coi.cz
- Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz
- v souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu
- označení členského státu nebo členských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztah mezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o ubytování: Česká republika
- údaj o jazyku, ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat o uzavření smlouvy o ubytování a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český jazyk
8. Závěrečná ustanovení Tyto VOP jsou nedílnou součástí objednávky ubytování.
Pro skupinové pobyty mohou být sjednány jiné podmínky rezervace. Pokud Klient
tyto podmínky neobdrží, je oprávněn si je vyžádat u Ubytovatele. Klient má
povinnost se s podmínkami seznámit před uskutečněním rezervace a Ubytovatel k
tomu zajišťuje podmínky prostřednictvím své webové prezentace, rezervačních
formulářů, e-mailového vyjádření k předběžné rezervaci a na vyžádání. Všeobecné
obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.5.2017. Změny a doplňky těchto
podmínek mohou být individuálně upraveny mezi Ubytovatelem a Klientem výlučně
písemnou formou. Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů podle zákona č.
101/2000 Sb, a se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky.
V Karlových Varech dne 1.5.2017
Jana Čermochová
jednatel Bluestars Company
s.r.o.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing